İşte Benim Stilim&Bu Tarz Benim Tamam Ama Karakterim Nerde ?

İşte Benim Stilim&Bu Tarz Benim Tamam Ama Karakterim Nerde ?
Hadi herkes soyunsun,soyundukça artan talepler ve aranan niteliklerin azaldığı bir dünyada.Şöhret,ün,isim... gibi kelimeler hiç bir zaman şuan ki kadar insanların gözünü döndürmemişti.Bu aynı bir terazi gibi;Bir kefede Şöhret diğerinde sen,eğer şöhretin seni yükseltmesine izin verirsen  karakterinden ödünler vermelisin ki  yükselesin.Somut örneğe mi ihtiyaç  var?Bu Tarz Benim..Bugün Ne  giysem..İşte Benim Stilim....
Tüm bunlar olup biterken biz olayın neresindeyiz?
Sabahları tarz programları,öğlen yemek ve akşam aile içi cinselliği normalleştiren diziler.PEKİ BİZ OLAYIN NERESİNDEYİZ?
Ne kadar açık giyinirsen o kadar 'popülersin',ne kadar aykırı davranırsan o kadar özgürsün.Bunlar sizede rahatsız edici gelmiyor mu?
Bayanların cinsel obje olduğu erkeklerin ise bu mantığın etrafında dolanıp durması,burda yanlış giden birşeyler var.
Miss Turkey 'e katılım her geçen sene artıyor.Peki neden?Çünkü;Katılıcılara büyük ödüller var.Dizi oyunculuğu,mankenlik yada tanınan kişi adı altında orda burda kameralara takılma.
Tüm bunları bir kenara bırakırsak,olaya bir de ahlaki açıdan bakalım mı?
Kıyafeti olmayanları karşısında tarz yarışmaları,karnını doyuramayıp aç yatanların karşısında yemek programları ve niceleri.Televizonu açıp rastgele birşey izlediğinizde düşünün,sadece sizin can sıkıntınızı gidermek için çekilen bu kadar dizi,film yada programa ne kadar para harcanmakta ve bu paralar ile ihtiyacı olanlara yardım yapılsa nasıl olurdu?
Düşünün ve Diğerlerinin de Düşünmesini Sağlayın...

Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *